پیشنهاد سردبیر

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از وجود ۳۳ پروژه نیمه کاره کتابخانه ای با زیربنای ۲۱ هزار مترمربع در استان خبر داد.

۳۳ پروژه نیمه کاره کتابخانه ای در مازندران وجود دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آرزو ولیپور در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اعلام اینکه از این میان، ۱۴ پروژه فعال و در دست اجراست، اظهار کرد: ۸۵ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه ها نیاز است و در حال حاضر تمام توانمان را برای تکمیل پروژه هایی با پیشرفت بیش از ۶۵ درصد گذاشته ایم و تلاش کردیم در هر شهری یک کتابخانه را به اتمام برسانیم.

وی به تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی ساری طی ۸ ماه آینده اشاره و افزود: با تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتباری که دولت تخصیص داد، این پروژه با ۷ هزار ۶۰۰ مترمربع فضای فیزیکی پس از ۱۱ سال به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از تشکیل تنها یک جلسه انجمن کتابخانه های استان - که به ریاست استاندار برگزار می شود - طی یکسال گذشته خبر داد و گفت: طبق قانون حداقل باید ۶ جلسه برگزار می شد که بعلت مشغله های استاندار میسر نگردید.

ولیپور در پاسخ به پرسش قدس آنلاین که اینکه اگر ضرورتی ندارد چرا این جلسات تشکیل و اگر لازم است چرا بی توجهی صورت می گیرد، توضیح داد: با دستورات صادر شده از سوی استاندار در جلسات انجمن، کارها سریع تر انجام می شود و در حال حاضر که جلسات تشکیل نمی شود، با زحمت زیاد اقدامات اجرایی می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.